FAQ2020-02-17T15:53:15+01:00
Czy możliwa jest korekta rozmiaru pierścionka, jeśli okazało się, że jest za duży/ za mały?2019-11-20T10:29:59+01:00

Przy powiększeniu pierścionka o jeden czy dwa rozmiary usługę wykonujemy bezpłatnie. W przypadku, jeśli okaże się, że wymagana jest korekta o większą ilość rozmiarów, klient będzie musiał ponieść koszt złota, które zostanie użyte przy powiększeniu.

Czy produkty zakupione w Państwa sklepie posiadają gwarancję?2019-11-20T10:30:22+01:00

Wszystkie produkty posiadają dwuletnią gwarancję.

Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?2019-11-20T10:30:41+01:00

Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym w Kościerzynie. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.

Czy do zakupionych produktów otrzymuję certyfikaty?2019-11-20T10:30:58+01:00

Do każdego zakupionego produktu dołączamy metkę, certyfikat jakości złota i brylantów. Znajdują się tam informacje o próbie złota, masie wyrobu i czystość kamieni.

Tytuł