Czy możliwa jest korekta rozmiaru pierścionka, jeśli okazało się, że jest za duży/ za mały?Kamil2019-11-20T10:29:59+01:00
Przy powiększeniu pierścionka o jeden czy dwa rozmiary usługę wykonujemy bezpłatnie. W przypadku, jeśli okaże się, że wymagana jest korekta o większą ilość rozmiarów, klient będzie musiał ponieść koszt złota, które zostanie użyte przy powiększeniu.
Czy produkty zakupione w Państwa sklepie posiadają gwarancję?Kamil2019-11-20T10:30:22+01:00
Wszystkie produkty posiadają dwuletnią gwarancję.
Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?Kamil2019-11-20T10:30:41+01:00
Tak, odbiór osobisty jest możliwy w naszym sklepie stacjonarnym w Kościerzynie. Prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.
Czy do zakupionych produktów otrzymuję certyfikaty?Kamil2019-11-20T10:30:58+01:00
Do każdego zakupionego produktu dołączamy metkę, certyfikat jakości złota i brylantów. Znajdują się tam informacje o próbie złota, masie wyrobu i czystość kamieni.